eesy - er du til lette løsninger? 1. Hvad er automatisk betaling Hvad er automatisk betaling? Med automatisk betaling gør vi det eesy for dig at betale dit mobilabonnement, og det forbrug du har, som ikke er inkluderet i dit mobilabonnement. Hver den 1. i måneden trækkes betalingen for dit mobilabonnement fra dit betalingskort. Det sker helt automatisk, så du roligt kan læne dig tilbage. Hvis du som ny kunde starter op med dit eesy mobilabonnement midt i måneden, trækker vi på aktiveringsdatoen et beløb tilsvarende de dage, der er tilbage i måneden.
Beløbet afhænger af den enkelte ydelse. Du er som udgangspunkt tilmeldt en spærring for indholdstakserede tjenester, men man kan let ophæve spærringen på Mit login. 2. ICCID – find dit simkortnummer Når du køber et mobilabonnement hos eesy, kan du vælge at beholde dit mobilnummer. Vælg muligheden ”Jeg vil beholde mit nummer”, når du køber et mobilabonnement. Så flytter vi dit mobilnummer fra dit gamle teleselskab. Vi klarer det hele, så du blot kan læne dig tilbage. Du skal altså ikke opsige dit nummer eller mobilabonnement selv hos dit gamle selskab.
EU’s ”Fair Use Policy” EU har defineret en såkaldt ”Fair Use Policy”, der betyder, at hvis et mobilabonnement over en længere periode hovedsageligt bliver benyttet i udlandet, er udbyderen af mobilabonnementet berettiget til at opkræve EU-takst for alt forbrug foretaget i EU. Der er tale om en periode på 4 måneder. Hvad er udlandstelefoni? Udlandstelefoni er en service, der gør, at du kan ringe fra din mobil i udlandet. Prisen afhænger af, om du rejser i et EU-land eller uden for EU. Du er automatisk tilmeldt udlandstelefoni, så du kan ringe til udlandet. Hvis du ikke ønsker den service, kan du framelde den på Mit Login under Service. Det er gratis at være tilmeldt servicen. Jeg kan ikke ringe op Brug landekoder, når I ringer til hinanden på ferien.
Du betaler udlandsprisen i det pågældende land for at modtage opkald fra Danmark. Hvis du er i et EU-land og bruger EU-roaming, svarer det til at ringe til hinanden i Danmark. Jeg vil ringe til udlandet fra Danmark Opkald til udlandet fra Danmark er ikke inkluderet i vores mobilabonnementer. Du betaler pr. minut, både når du ringer til et nummer i eller uden for EU. Det samme gælder for sms og mms. Se priser for opkald til udlandet. 5. Mit Login – din egen selvbetjeningsside Hos eesy har du din egen selvbetjeningsside: Mit Login. Funktioner på Mit Login Se dit forbrug i detaljer Ændre dit betalingskort Skift dit mobilabonnement og ret dine services Se simkort detaljer: PIN- og PUK-kode Bestil, aktiver og spær simkort Administrer datadelingskort Tjek udlandstelefoni inden din ferie Se dine kvitteringer osv. Overblik over betalinger Under Kvitteringer får du overblik over dine månedlige betalinger.
Ny kunde: Mit simkort virker ikke Hvis du er ved at flytte dit nummer til eesy fra et andet selskab, bliver dit simkort aktiveret natten til dagen, hvor du flytter. Hvis du på selve dagen får at vide, at dit simkort er inaktivt, kan det skyldes en forsinkelse på aktiveringen. Der kan gå op til 24 timer. Problemer med at låse simkortet op Er dit simkort låst, og kan du ikke få lov til at låse det op? Slå ”Flyfunktion/Flytilstand” til og så fra igen Nu kan du indtaste din PIN-kode ved at vælge ”Lås op”. Slå Flyfunktion til og fra på iPhone Åbn Kontrolcenter og tryk på Fly-ikonet for at slå Flyfunktion til og fra. Åbn Indstillinger, find Flyfunktion og slå det til og fra.
Hvis du har bestilt et nyt nummer, er dit simkort allerede aktiveret, når du modtager det med posten. Har du valgt at flytte dit nummer, skriver vi til dig, når dit simkort bliver aktiveret. Hvis det på den gældende dato ikke er aktiveret, kan du gøre det på Mit Login. Har du flere simkort fra os? Måske har du ikke aktiveret det simkort, du tester lige nu? Find nummeret på det aktiverede simkort på Mit Login og sammenlign det med det nummer, som er trykt på dit simkort. Du kan også finde simkortnummeret på din telefon (afhænger af hvilken telefon du har – vi vil anbefale dig at google det).
Mange kampe er gratis og streamet er af rigtig god kvalitet. Se alle kampe via dette LINK. Live stream dansk håndbold i TV og på nettet gratis Som tidligere nævnt er der mulighed for en masse udenlandshåndbold gratis på nettet. Det kræver som beskrevet at man opholder sig i udlandet. Det er dog også muligt at se noget håndbold på nettet gratis hvis man opholder sig i Danmark. DRs kanaler viser sommetider også håndbold, og de kampe kan du live streame helt gratis på DR TV.
Håndbold i TV | Håndbold.dk Kl: 20:45, GOG - SC Magdeburg (GER) EC Herrer (22) · Pulje 1. TV3 Sport. fredag 04. nov. Kl: 18:00, Danmark - Slovenien EM 2022, indledende runde · Gruppe
Slå Flytilstand til og fra på Android Åbn Indstillinger, gå ind under netværk/forbindelser og slå Flytilstand til og fra. Træk menuen/hurtig-indstillinger ned fra toppen af skærmen, find Fly-ikonet og tryk for at slå det til og fra. Telefonen siger ”indsæt korrekt simkort” Hvis din telefon skriver ”indsæt korrekt simkort”, er det fordi din mobiltelefon er sim-låst til et andet teleselskab. Læs ovenstående guide til at finde IMEI-nummer, og bed om koden til at låse simkortet op hos det mobilselskab, hvor du har købt din mobiltelefon. Telefonen siger ”indsæt simkort” Hvis din telefon skriver ”Indsæt SIM-kort”, kan det skyldes 2 ting: enten kan telefon ikke læse simkortet, eller simkortet er defekt.
Håndbold i TV: Håndbold LIVE-STREAMS: Det bliver mere og mere populært at se håndbold via live stream, men ofte er det noget klubberne får stablet på benene kort før kampstart, så derfor kan vi anbefale at man følger med på hbold. dk løbene så vil vi annoncere i vores nyheder når der er live-streams fra håndbold kampe. Ønsker man at følge håndboldkampen online når man er uden for de danske grænser så tilbyder EHF en række kampe både fra Champions League og de andre europæiske kampe men der er også enkelte streams fra landskampe.
Test dit simkort ved at sætte det i en anden mobiltelefon. På den måde kan du se, om fejlen ligger på telefonen eller simkortet. Ligger fejlen på simkortet, kan du bestille et nyt simkort på Mit Login. Ligger fejlen på telefonen, skal du henvende dig der, hvor den er købt og få den sendt til reparation. Telefonen siger ”simkort afvist” Når telefonen siger ”simkort afvist”, skyldes det ofte, at man har tastet sin PIN- og PUK-kode forkert for mange gange. Bestil nyt simkort Har du tastet PIN- og PUK-koder forkert for mange gange, skal du have et nyt simkort, som du kan bestille på Mit Login.
DIREKTE: Følg Slovenia-Norge fra kl. 19.45 - VGTV DIREKTE: Følg Slovenia-Norge fra kl. 19.45 - VGTV. Direktesendinger se alle Dansk Qatar-grep vekker oppsikt. 1:07. 12 timer
Sendeplan - EM i håndbold 2022 - Se, hvornår Danmark spillerDet danske kvindelandshold er på medaljejagt efter den flotte bronzemedalje ved VM sidste år. I tv-guiden nedenfor kan du se, hvornår TV 2 sender direkte kampe og studieudsendelser. TV 2 sender eksklusivt fra slutrunden, og alle kampe i EM i kvindehåndbold kan ses direkte på TV 2, TV 2 SPORT og TV 2 PLAY. I morgen 17. 20 18.
Hvad sker der, hvis jeg bruger al tale eller data? Du får besked fra os, når du er tæt på at nå din inkluderede forbrugsmængde, både på tale og data, og når den er helt opbrugt. Hvis du bruger hele din datamængde, sætter vi din datahastighed ned til 64 kbit/s på både dit primære simkort og dit datadeling simkort, hvis du har sådan et. Vi sætter automatisk hastigheden op igen ved månedsskifte. Rediger betalingskort og personlige oplysninger Under Min Profil kan du redigere alle dine oplysninger og fx skifte password. Og under Skift betalingskort kan du opdatere dine betalingskortoplysninger, hvis du har fået et nyt. Aktiver/spær simkort og bestil nyt Hvis du mister din telefon, skal du spærre dit simkort med det samme.
Tast 0045 inden det danske telefonnummer, du ringer op til. Pas på færger, små stater og mellemlandinger Pas på, når du bruger EU-roaming, udlandstelefoni og data. Hvis du sejler med færge i internationalt farvand, fx Bornholmerfærgen eller en færge i Italien, kan teleselskabernes master ikke nå dig. Her bruger du satellittelefoni, som har en dyrere pris.
SLUT: Danmark på guldkurs efter flot sejr over Slovenien Danmark støder sammen med Slovenien i mellemrundens første opgør. Ekstra Bladet dækker hele opgøret LIVE. Slovenien er første
Hvad er ICC eller ICCID? ICC eller ICCID er et særligt simkortnummer, som hører sammen med dit personlige mobilabonnement. Det er et såkaldt sim-id, som identificerer dit simkort. 3. Nummerflytning Nummerflytning til nyt mobilselskab Når du køber mobilabonnement hos eesy, kan du beholde dit mobilnummer. Hvis du ønsker at beholde dit nummer, så klarer vi det for dig.
DR Sporten - Sportsnyheder, Resultater, Analyser, Live Du får de seneste sportsnyheder, resultater, interviews, Live-stillinger fra både de store og Da Jonas snappede efter vejret, snappede hele Danmark
Fælles for alle Android-telefoner er, at du kan finde nummeret ved at installere denne app: SIM Reader, som viser information om simkortet, herunder ICCID. På nogle Android-telefoner kan du også finde nummeret under "Om telefonen", men det gælder ikke alle modeller. På simkortet Du kan altid finde simkortnummeret/ICCID på selve simkortet. Nummeret er trykt bag på kortet, som du kan se, når du tager simkortet ud af din telefon.
Håndbold i TV - TV-guide og - BetXpert Alle de sportsbegivenheder, der er programsat på dansk TV! Livestream Danmark - Slovenien gratis: Se EM-håndboldkampen her. Straffespark, fodbold