discussion6 timer sidenChampions League, Missing translation: ContentMeta. discussion6 timer sidenChampions League, Mål7 timer sidenChampions League, Highlight7 timer sidenChampions League, Highlight8 timer sidenFormel 1, Highlight9 timer sidenChampions League, Highlight9 timer sidenChampions League, Highlight10 timer sidenChampions League, Highlight10 timer sidenPremier League, Mål11 timer sidenPremier League, Highlight11 timer sidenNHL, Highlight12 timer sidenUFC, Interview12 timer sidenUFC, Interview2022-11-03Champions League, Highlight2022-11-03Superligaen, Highlight2022-11-03Premier League, Highlight2022-11-03Champions League, Interview2022-11-03Champions League, Interview2022-11-03Champions League, Interview2022-11-03Champions League, Highlight2022-11-03Premier League, Highlight2022-11-03UFC, Interview2022-11-03UFC, Highlight2022-11-03Champions League, Highlight2022-11-03Champions League, Highlight2022-11-03Champions League, Highlight2022-11-03Champions League, Interview2022-11-03Champions League, Highlight2022-11-03Champions League, Highlight2022-11-03Champions League, Highlight2022-11-03Champions League, Highlight2022-11-03Champions League, Interview2022-11-03Champions League, Highlight2022-11-02Champions League, Interview2022-11-02Champions League, Highlight2022-11-02Champions League, Interview2022-11-02Champions League, Highlight2022-11-02Champions League, Highlight2022-11-02Champions League, Interview2022-11-02Champions League, HighlightSønderjyske besejrer HB Køge og holder trit med topholdNæste artikelSønderjyske besejrer HB Køge og holder trit med topholdOlsen om karrierestop eller ej: 'Det er ikke 100% afgjort'Næste artikelOlsen om karrierestop eller ej: 'Det er ikke 100% afgjort'Bundærlig Damgaard åbner op om kritik og selvtillid: 'Det er hårdt, når jeg ofrer tid med familien'Næste artikelBundærlig Damgaard åbner op om kritik og selvtillid: 'Det er hårdt, når jeg ofrer tid med familien'Morten Olsen om instrukser i 'vild' sejr over Magdeburg: 'Mon ikke jeg bestemmer næste gang'Næste artikelMorten Olsen om instrukser i 'vild' sejr over Magdeburg: 'Mon ikke jeg bestemmer næste gang'Ekstatisk Emil Madsen efter frækt sejrsmål i sidste øjeblik: 'Det var aftalt'Næste artikelEkstatisk Emil Madsen efter frækt sejrsmål i sidste øjeblik: 'Det var aftalt'GOG slår Magdeburg i 'vanvittig' CL-gyser - Scorer sejrsmål i sidste sekundNæste artikelGOG slår Magdeburg i 'vanvittig' CL-gyser - Scorer sejrsmål i sidste sekundStjernebesatte PSG besejrer Porto i Champions League - Se afgørelsen herNæste artikelStjernebesatte PSG besejrer Porto i Champions League - Se afgørelsen herMark O.
Det er fascinerende at se hold fra de lavere rækker udleve eventyret igennem turneringen, som vi så med Hobro og Vejle i sidste sæson, og som Nordvest FC viste forrige år med en plads i semifinalen mod FCK, ” siger Jes Holm Andersen. Nu er Ekstra Bladet Cup igen blevet sparket i gang, og fodbolden ruller som aldrig før på Kanal 5 og 6’eren.
FC Fredericia får besøg af Hobro: Det er friske mod trætte benFC Fredericia Michael Hansen og FC Fredericia får søndag besøg af Hobro. Arkivfoto: Ole Nielsen Hobro kommer til Fredericia i fin resultatmæssig forfatning, men benene kan være tunge efter onsdagens 120 minutters pokalfodbold mod FC København.
25/10-2022 26. 2022 Fredericia – Hobro IK – 23 Oct 2022 23. 2022 Hobro IK henter landsholdsspilleren Soumaïla Ouattara 22. 2022 Dagens startellever mod FC København 19. 2022 Truppen mod FC København i Pokalen 18. 2022 Trafikale udfordringer ved DS Arena Hobro IK – Vejle Boldklub – 14 Oct 2022 14. 2022 Nyt fra Hobro IK TV Se alle 02. 2022 • 01:17 530. 000, - indsamlet via årets MTB-event 02.
lever ÚFC-drømmen på godt og ondt - Kom helt tæt på 'The Olympian' i unikt og ærligt indblik. Næste artikelMark O. GOG-profil om CL-sæsonen: 'Det har været meget både og'Næste artikelGOG-profil om CL-sæsonen: 'Det har været meget både og'GOG-træner inden CL-brag med Magdeburg: 'Jeg ville lyve, hvis jeg sagde, at det ikke var en svækkelse'Næste artikelGOG-træner inden CL-brag med Magdeburg: 'Jeg ville lyve, hvis jeg sagde, at det ikke var en svækkelse'Boldsen om GOG´s CL-muligheder: 'Det ser rigtig godt i den her sæson'Næste artikelBoldsen om GOG´s CL-muligheder: 'Det ser rigtig godt i den her sæson'Magdeburg markant svækket inden storkamp i Odense: ' Det er fantastisk nyt for GOG'Næste artikelMagdeburg markant svækket inden storkamp i Odense: ' Det er fantastisk nyt for GOG'Barca-legende stopper karrieren næsten øjeblikkeligt: 'Lørdag bliver min sidste kamp på Camp Nou'Næste artikelBarca-legende stopper karrieren næsten øjeblikkeligt: 'Lørdag bliver min sidste kamp på Camp Nou'Lauge og Veszprém foran ved pausen - Fantastisk dobbeltredning i sidste sekundNæste artikelLauge og Veszprém foran ved pausen - Fantastisk dobbeltredning i sidste sekundLauge skyder stor håndboldaften ind - Hele fem CL-kampe på ViaplayNæste artikelLauge skyder stor håndboldaften ind - Hele fem CL-kampe på ViaplayVerstappen får ros af Ferrari-kører: 'Han bliver bedre i alle aspekter'Næste artikelVerstappen får ros af Ferrari-kører: 'Han bliver bedre i alle aspekter'Bliv klar til GOG-Magdeburg i aften - Gense afgørelsen på GOG´s seneste CL-sejr herNæste artikelBliv klar til GOG-Magdeburg i aften - Gense afgørelsen på GOG´s seneste CL-sejr her'Forfærdelige billeder' - Her brister Chelsea-backs VM-drømNæste artikel'Forfærdelige billeder' - Her brister Chelsea-backs VM-drømTimo Werner ankelskadet i CL-kamp - Ude resten af året og misser VMNæste artikelTimo Werner ankelskadet i CL-kamp - Ude resten af året og misser VMTrist nyt for Leeds-fans - Nyindkøbt stjerne meldes ude til efter VMNæste artikelTrist nyt for Leeds-fans - Nyindkøbt stjerne meldes ude til efter VMNy United-stjerne om Erik ten Hag: 'Det har jeg ikke set i mange trænere'Næste artikelNy United-stjerne om Erik ten Hag: 'Det har jeg ikke set i mange trænere'Hvad i alverden?! Hamrer pucken ind forbi egen målmand: Se den mærkværdige scoring herNæste artikelHvad i alverden?! Hamrer pucken ind forbi egen målmand: Se den mærkværdige scoring herGrant Dawson til Viaplay: Jeg har hele tiden planlagt at skulle slås i novemberNæste artikelGrant Dawson til Viaplay: Jeg har hele tiden planlagt at skulle slås i novemberMark O.
Sønderjyske besejrer HB Køge og holder trit med tophold2022-10-30Danmark 1. Division, HighlightAf RitzauSønderjyske fik bremset en skidt stime i 1. division med en sejr over HB Køge. Næstved og Hobro spillede 0-0. Ritzaunetvagtonside@viasat. dk3 timer sidenChampions League, Interview3 timer sidenChampions League, Interview3 timer sidenChampions League, Interview4 timer sidenChampions League, Interview4 timer sidenChampions League, Mål4 timer sidenChampions League, Highlight5 timer sidenUFC, Program5 timer sidenChampions League, Interview5 timer sidenChampions League, Interview6 timer sidenChampions League, Missing translation: ContentMeta.
Hos SBS TV glæder man sig over at kunne præsentere dansk fodbold oveni de mange kampe fra den engelske og den spanske liga. Kanal 5 og 6’eren er blevet synonym med fodbold i topklasse, og Jes Holm Andersen er ikke i tvivl om, at EB Cuppen nok skal leve op til forventningerne og igen levere underholdning til alle fodboldglade seere. ”Jeg ser frem til en spændende udgave af den traditionsrige turnering med underholdende fodbold og nye store dramaer. FCK må være blandt favoritterne til at gå hele vejen, og med en finale som spilles på hjemmebanen i Parken, er motivationen altid stor for løverne, som også har succes i Champions League, senest med en sejr over de russiske mestre, Rubin Kazan. Derudover har hold som Brøndby og OB også fået lovende lodtrækninger, så dem tror jeg også, at vi får se langt hen i turneringen. Det bliver spændende at se, om sidste års finalister fra FC Nordsjælland og FC Midtjylland kan gentage bedriften, og mon ikke også vi får et hold, der udmærker sig som favoritdræber i denne sæson, ” siger Jes Holm Andersen.
Madsens modstander: Så højt på verdensranglisten kommer vinderenNæste artikelMark O. Madsens modstander: Så højt på verdensranglisten kommer vinderenPolitiet: Vi forhindrede fodboldballade med massivt opbudNæste artikelPolitiet: Vi forhindrede fodboldballade med massivt opbudKæmpe grin: Tøfting finder video frem for at vinde Delaney-diskussion med SolbakkenNæste artikelKæmpe grin: Tøfting finder video frem for at vinde Delaney-diskussion med SolbakkenLegendarisk CL-klip: Schmeichel smider baneløber ud på røv og albuer - se det herNæste artikelLegendarisk CL-klip: Schmeichel smider baneløber ud på røv og albuer - se det herMohamed Daramy ovenpå CL-exit: 'Nu skal vi levere i Superligaen! 'Næste artikelMohamed Daramy ovenpå CL-exit: 'Nu skal vi levere i Superligaen! 'FC København-talent om at starte mod Dortmund: 'De var en drengedrøm, der gik i opfyldelse'Næste artikelFC København-talent om at starte mod Dortmund: 'De var en drengedrøm, der gik i opfyldelse'Lyden er tændt! Niklas Landin lytter med: 'Jeg har ikke set ham dårligere' - Her er reaktionen fra målvogterenNæste artikelLyden er tændt! Niklas Landin lytter med: 'Jeg har ikke set ham dårligere' - Her er reaktionen fra målvogterenSå du det? Anførerbindet er for stort: Falk må give det videre til KristiansenNæste artikelSå du det? Anførerbindet er for stort: Falk må give det videre til KristiansenPassioneret Southampton-fan om Ralph Hassenhüttl: 'Han laver mærkelige valg'Næste artikelPassioneret Southampton-fan om Ralph Hassenhüttl: 'Han laver mærkelige valg'Mark O.
Forside - NordicBet LigaLæs mere og køb her Læs mere her Kickoff til næste kamp 00min Hobro IK 04 Nov 2022 19:00 vs Køb billet HB Køge Seneste nyt Truppen mod HB Køge Nyheder • 03. nov. 2022 Hobro IK – Næstved – 30 Oct 2022 Kampreferat 30. okt. 2022 Ordinær generalforsamling i Hobro IK A/S afholdt d.
Velkommen til HB Køges officielle side! Nederlag mod Sønderjyske Det blev desværre til et nederlag på 4-1 for HB Køge i søndagens NordicBet Liga-opgør mod Sønderjyske på Capelli Sport Stadion. Efter en drømmestart hvor... Læs mere Truppen til kampen mod Sønderjyske Følgende trup er udtaget til dagens NordicBet Liga-opgør imod Sønderjyske på Capelli Sport Stadion. 1. Oskar Snorre 2. Jonas Jensen-Abbew 3. Frederik Bay 4. Nemanja...
divisionshold i sidste sæson, kæmpede sig sensationelt frem til kvartfinalen, mens 1. divisionsholdet Vejle nåede hele vejen til semifinalerne. Her befandt Vejle sig sammen med de tre Superligahold, OB, FC Nordsjælland og FC Midtjylland, og det blev altså de to sidstnævnte, som gik i finalen. Sportschef på SBS TV, Jes Holm Andersen, fulgte på tætteste hold sidste sæsons udgave af Ekstra Bladet Cup, hvor der var drama og mindeværdige kampe i massevis. Annonce - artiklen forsætter nedenunder ”Det er med stor fornøjelse, at vi igen er klar til at præsentere Ekstra Bladet Cup for vores seere. Sidste sæson bød på masser af spændende kampe og uforudsigelige resultater. Mange hold kommer langt på deres fighterindstilling, og muligheden for at de mindre hold kan drille favoritterne og gå hele vejen er noget af det, der gør pokalturneringen rigtig interessant. Hvis man ikke er klar og rammer dagen, kan overraskelserne opstå.
000 og 40. 000 kroner i år Hovsa! Parkeringsbøder udstukket på en af Fredericias mest brugte p-pladser må trækkes tilbage Erhverv Kendt specialbutik må dreje nøglen: Syv ansatte mister jobbet Så er kandidaternes personlige stemmer talt op: Her er de største vindere og tabere i Fredericia-kredsen Asger faldt om på sin arbejdsplads og mistede evnen til at arbejde på fuld tid: Nu giver FHK ham noget at stå op til hver eneste dag Maiken giver 'pissenervøs' Denice ro på nerverne inden brystkonsultation: Det har vakt kronprinsparrets opmærksomhed Seneste nyt 18.
23 okt. 2022 kl. 09:02 Anders Møllenberg anmo@vafo. dk Annonce Mest læste FC Fredericia FC Fredericia tabte til sig selv i Hvidovre: Hvis de næste kampe skal vindes, skal særligt én ting gøres bedre Videoanalyse og højdepunkter: Endnu en kæmpe mavepumper til FC Fredericia - stod med et flot point men tabte det hele på gulvet kort før tid Et kig i krystalkuglen: Sådan går det FC Fredericia, og klubbens konkurrenter til nedrykning, før julepausen Læs alle detaljerne her: Sådan endte FC Fredericia igen som taber helt til sidst på grund af en stor fejl FC Fredericia måtte finde sig i endnu en kæmpe nedtur: Men en trio af spillere lyste op på en sort dag FC Fredericia tabte igen i de døende minutter: Men derfor bliver det ikke svært for træneren og holdet at rejse sig denne gang Fredericia For abonnenter C-byen nedlægges: Se hvad kommunen vil erstatte containerne med Naboerne gør det igen: Snart kan danskerne rejse i hele Tyskland for meget få penge Forsiden netop nu Fredericia har noget, mange ikke har: Forklaringen på hvorfor der udbrød stor debat, efter at mor til tre efterlyste flere affaldssække Leder Leder: Vi skal have en fredericiansk stemme ind på Borgen Sydjylland Seks nye ansigter er valgt i landsdelen: Lær dem bedre at kende her Fredericia HK En vild offensiv, en mageløs målmand og grumme skader: Her er de vigtigste ting fra FHK's sejr over TTH Sommerhusejere går dyr vinter i møde: Elregningen stiger mellem 20.
Vi følger den 57. udgave af den danske pokalturnering fra tredje spillerunde og helt frem til finalen i slutningen af maj. FC Nordsjælland skal forsøge at forsvare titlen, mens de mindre klubber alle drømmer om det store pokaleventyr. Hvem når finalen? Hvem snubler? Og hvem bliver årets favoritdræber? Kanal 5 og 6’eren giver svarene, når vi igen er klar med en tæt dækning af alle dramaerne, som man kun finder i pokalturneringen. 3.
[[[ONLINE>>>>]]''] Hvidovre mod HB Køge direkte tv 19 august 45Kanal: TV 2 PLAY Vejle Boldklub – SønderjyskEStart: 13. 00 Kanal: TV3Sport og Viaplay Hobro – HillerødStart: 15. 00Kanal: Viaplay Søndag
Ekstra Bladet Cup er tilbage på 6’eren og Kanal 5Kanal 5 og 6’eren disker igen op med alt det bedste fra den danske pokalturnering, når Ekstra Bladet Cup er tilbage på skærmen fra onsdag d. 22. september. Det er muligt for seerne at følge deres favorithold helt tæt, når vi sender direkte fra arenaer over hele landet. De bedste spillere i Danmark leverer spændingen, og uanset om man er til FCK eller Brøndby, Hobro eller HB Køge, er det Kanal 5 og 6’eren, der leverer varen. Ekstra Bladet Cup er hvert år garant for store overraskelser, og i sidste sæson stod SønderjyskE for et af de mest opsigtsvækkende resultater, da de i fjerde runde sendte FC København ud af turneringen med en sejr på hele 5-0! Hobro, der var 2.
Hobro IK - Siaran | Facebook Mads Freundlich ser frem mod årets sidste hjemmekamp hvor vi møder HB Køge, og spørger man den unge midtbanespiller, så er holdet 100% klar til 3 point.